Home
     Activitati didactice/Proiecte didactice/Evaluare initiala/

Despre noi
Ce oferim
Personal
Obiective
Galerie foto
Activitati didactice
 Metodica
 Valente formative
 Proiecte didactice
  Toamna
  Martisor
  Animalele nivel II
  Si tu imi esti prieten
  Activitati integrate
  Evaluare initiala
  Instruirea diferentiata
  Parteneriat educational
 Referate
  Traditie si continuitate in randul copiilor prescolari
  Necesitatea dezvoltarii gandirii critice la varsta prescolara
Contact

GRUPA MICA-MIJLOCIE

Inst. MITRAN MARIA
Inst. DRIMBOI CRACIUNA
Inst. CHIRIAC IONICA
Inst. RATOI MIRELA

  • Activitatea instructiv-educativa din gradinita presupune forme diverse de evaluare.
  • Dupa modul de integrare a actului evaluativ in desfasurarea procesului de invatamint si dupa nivelul la care se realizeaza, distingem mai multe forme sau tipuri de evaluare: evaluare initiala, evaluare continua (formative) si evaluare cumulative (sumativa).
  • Evaluarea initiala se efectueaza la inceputul anului scolar, la integrarea copilului in grupa respectiva sau la inceputul unui program de instruire.
  • Ea realizeaza  in primul rand functia de constatare, permitand cunoasterea nivelului de dezvoltare cognitiva, interese, cunostinte anterioare, deprinderi intelectuale dar, si functia de predictie, sugerand strategii adecvata, care sa permita copilului obtinerea performantei.
  • Fiecare educatoare are stilul sau de aplicare a teoriei evaluarii, rezultat din modul de combinare a cerintelor, formelor, obiectivelor, metodelor, etapelor, particularitatilor grupei si activitatilor, experientei acumulate.

SAPTAMANA I

LUNI 
    * Primirea copiilor; familiarizarea cu colegii;
    * Familiarizarea copiilor cu sala de grupa, jucariile si obiectele din sala de grupa.
MARTI 
    * Constructii: construieste ce doresti din aceste piese, forme;
    * Sa cunoastem gradinita;
    * JOC: CE CULOARE AU BALOANELE ?;
    * Povestea educatoarei: Maricica;
    * Discutii libere: Cine este prietenul tau ?
MIERCURI
    * Biblioteca: Din lumea povestilor - citire de imagini;
    * Arta: modelam un .........;
    * Joc: Cine este personajul ?;
    * Cine seamana cu cercul ?;
    * Joc cu mingea in curtea gradinitei.

JOI
    * Exercitii de colorat;
    * Joc: Ne jucam cu papusa (corpul uman);
    * Auditie: Cantece pentru copii;
    * Diafilm: Scufita Rosie;
    * Facem ordine la jucarii.
VINERI
    * Stiinta: Cum sunt copacii, frunzele, iarba ....;
    * Joc: Roaga papusa sa i-ti dea o jucarie (formule de politete);
    * Exercitiu muzical: Canta ca mine;
    * Plimbare prin curtea gradinitei pentru a observa natura;
    * Joc linistitor: Soapte ...

SAPTAMANA A II-A

LUNI
    * Exercitii de pronuntie corecta a sunetelor limbii romane;
    * Constructii: Sosea pentru masini;
    * Joc: Ursuletul in excursie;
    * Joc: Camionul cu jucarii;
    * Povestea copiilor: Maricica.
MARTI
    * Biblioteca: Citire de imagini din lumea povestilor;
    * Modelaj: Masinuta mea;
    * JOC: CAMIONUL CU JUCARII (marime si forma);
    * Vizionare:Desene animate;
    * Joc: Broscutele sar in lac.

MIERCURI
    * Joc: Cu mama in vizita;
    * Cum este? (formare de propozitii);
    * Desen: Sa facem puncte pe ciupercute;
    * Joc: Eu cunosc un orasel;
    * Constructii la nisip (forme pe nisip).
JOI
    *  Exercitii de pronuntie corecta a sunetelor limbii romane;
    *  Constructii: Blocuri mari si mici;
    *  Joc: Batem palmele 
    *  Educatie pentru sanatate: De ce trebuie sa ne spalam pe maini;
    *  Vizionare: Desene animate.
VINERI
    * Modelaj : tema la alegere;
    * Cine sunt eu? (cifrele 1-3);
    * Lipire: Batistuta;
    * Ghicitori glumete pentru minti istete;
    * Ne plimbam prin curtea gradinitei.
Copyright (c) 2008 gradinitaingerasi.ro